niedziela, 12 lutego 2012

wild prints

Mój pobyt w kraju powolutku dobiega końca. Pozostało mi jeszcze tylko 12 dni. Ostatnie dni były dla mnie bardzo wyczerpujące bo mój grafik był szczególnie napięty. Ale tak to jest jak w krótkim czasie chce się załatwić wiele rzeczy na raz. W zasadzie cały weekend miałam zajęty, za to spędzilam go w gronie najbliższych mi osób. Odwiedziłam rodzinkę i spotkałam się z moim przyjaciółmi. Poniższe zdjęcia przedstawiają bardzo casualowy strój z piątkowego "babskiego " spotkania. Tego wieczoru miałam na sobie czarną marynarkę, której szukałam już od dawna i z  pomocą Allegro udało mi się znaleźć tą wymarzoną. Jest ona uszyta z miękkiego materiału, ma klasyczny krój oraz  ładną podszewkę. Bedzie idealna na nieformalne spotkania lecz także mogę zestawić ją z elegancką sukienką. Tym razem była idealnym tłem dla zwierzęcych motywów tj. panterka. Uwielbiam ten modowy trend  i jeśli chodzi o mnie mogę takie dodatki nosić zawsze i wszędzie.









I eat Crispy Pancake with spinach and cheese and drink the best Polish beer
on photos up Katerina


shoes - Reserved
pants - Butik
top - Butik
scarf - INVUU LONDON
bag INVUU LONDON


My stay in the country slowly coming to the end. I have only 12 days left. The last days were very exhausting for me because my schedule was particularly hectic. But is always like this when you want to do many things at once. In fact, I was busy all weekend, but I spent great time with my old friends and family. Below pictures show a very casual outfit from my  "womanish ' meeting.

10 komentarzy:

  1. super zestaw, na wyjście ze znajomymi lub koleżanką!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny set! ;D

    chinchilla-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska jest ta torba! A naleśnikami nie kuś, jestem na diecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe e tam dieta ! ja sobie takich przyjemnosci nie bede odmawiac. Mam nadzieje, ze jednak to nie poniesie za soba jakis konsekwencji.

      Usuń
  4. Pięknie Kochana wyglądasz z tą czerwienią na ustach!Świetny secik a torebkę bym Ci skradła:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne polaczenie zwierzecych wzorow ;) ladnie wygladasz ;) torba urzekla mnie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz,wszystko fajnie dopasowane ;)
    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  7. cute

    stop on my blog ,if you like it ,we can follow each other

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags