poniedziałek, 2 maja 2016

I'm here to be awesome

I'm obsessed with layering especially when it comes to spring season, when the weather outside is still unpredictable. I think that this beautiful grey duster gives my look an androgynous edge. 
This time I opted to paired it with navy blue skinny jeans and simple white top. Only accessories like for ex. this necklace or clutch bag can transformed every look from simple and plain to chic and more interesting! Do You agree with me ?


Mam obsesję na punkcie warstw zwłaszcza gdy chodzi o wiosnę, gdy na zewnątrz pogoda jest wciąż nieprzewidywalna. Myślę, że ten piękny szary prochowiec daje temu zestawowi androgyniczny wygląd. Tym razem zdecydowałam się połączyć go z granatowymi  dżinsami oraz prostym białym topem. Tylko akcesoria, takie jak na przykład ten naszyjnik lub torebka  mogą przekształcić każdy strój z prostego i oczywistego na elegancki i bardziej interesujący ! Zgadzacie się ze mną ?









________________________

OUTFIT

duster / narzuta - Boohoo.com
jeans / dżinsy - Mango
shoes / botki - Shoe Box
t-shirt - Terranova
necklace / naszyjnik - no name
watch / zegarek - Ice-Watch 

__________________________

LET'S STAY FRIENDS & FOLLOW ME 

Instagram



I'm here to be awesome

7 komentarzy:

  1. Jaka śliczna stylizacja *.* Utrzymana w cudownym tonie <3
    Płaszczyk i torebka są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, idealnie i precyzyjnie dopracowane dodatki- naszyjnik jest boski!

    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow...it look super amazing...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna torebka, oczarowała mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo kochana, poszalałaś.
    Tą stylizacją skradłaś moje serducho.
    Nie mogę się napatrzeć na twoje buty.
    Kupiłam ostatnio bardzo podobne i mam nadzieję, że też tak fajnie będą się prezentować jak twoje :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Wow! I jeszcze raz wow! Wygladasz pięknie, super stylizacja i świetne dodatki! Mega podoba mi się ta kopertówka <3 Jestem zachwycona!
    Pięknie!

    Buziaki
    Patrycja
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags